Vecmeitu ballīte no pasakas


Mana vecmeitu ballīte priekš manis bija viens liels, fanstisks pārsteigums.

Nedēļu pirms vecmeitu ballītes man tika atgādāta vēstulīte un dāvanu kaste no manām draudzenēm, jeb, kā vecmeitu ballītē mīļi dēvējām – fejām.



Vēstulē tiku informēta par to ka vecmeitu ballītes rītā pie manis ieradīsies feja - kas sapucēs mani skaistajai dienai, savukārt vēlāk man atbrauks pakaļ šoferis, kas nogādās mani pasaku dārzā pie pārējām fejiņām.
Dāvanu kastē atradās viskaistākais iedomājamais ziedu kronis un mans fejas tērps, kura neatņemama sastāvdaļa bija tu-tu svārki (tā bija vien no lietām ko biju palūgusi savai galvenajai fejiņai, vienmēr ļoti vēlējos uzvilkt tu-tu svārkus vecmeitu ballītē).

"Tomēr līdz pat vecmeitu ballītei nezināju nevienu citu detaļu par pašu ballīti.
Patiesību sakot pirms pašas ballītes biju tik patīkami satraukta, ka nevarēju pat iemigt un ne velti, laikam iekšēji jutu, ka mani sagaida kas patiesi fantastisks."



Vecmeitu ballītes rītā, kad biju jau sapucēta un šoferis mani nogādāja feju dārzā - es tik tiešām nokļuvu pasakā. Manas mīļās fejas man bija uzklājušas pasaku galdu botāniskajā dārzā, sarūpējušas dažādas jautras un sirsnīgas aktivitātes, kā arī noorganizējušas fotosesiju.
Viss bija tik skaisti un pārdomāti – līdz mazākajai detaļai, nemaz nerunājot par to, ka pašas visas bija tik skaistas - tik tiešām fejiņas!





Tālāk devamies nelielā izbraucienā, par šo gan detaļas paturēšu pie sevis. 😊




Pēc izbrauciena devāmies uz lekciju pie Ritas Lasmanes, kur saklausijāmies daudz dažādas gudrības. 





Vakarā devamies pavakariņot uz restorānu “Rasols” kura fantastiskais dizains un atmosfēra bija kā puntiņš uz “i” mūsu vakara izskaņā. 
Ārā pie restorāna arī gremdējāmies mīļajās bērnības atmiņās un lecām “gumijas”. 






Vakars protams turpinājās ar dejām līdz rīta gaismai vienā no vecrīgas klubiņiem.

Varu joprojām no sirds pateikties savām fejām par fantastisko, brīnumaino un neaizmirstamo vecmeitu ballīti!
"Šādas ballītes iedvesmo dzīvei! "
XOXO


Foto - Vilnis Izotovs 📸

Vairāk bildes - 


















CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top